środa, 5 października 2016

Przerwa

Witajcie... Dawno nie było rozdziału, ja o tym wiem i najprawdopodobniej nie pojawi się w najbliższym czasie... Otóż zawieszam bloga.

Długo zwlekałam z tą decyzją, ale w końcu postanowiłam. Potrzebuję przerwy. Nie dlatego, że szkoła nie daje mi spokoju. Po prostu nie potrafię ostatnio nic napisać. Ani jednego słowa. Kiedyś w tym pomagała mi muzyka, ale teraz nawet to nie pomaga...

Zaznaczam, że NIE zawieszam bloga NA ZAWSZE. Na pewno tu wrócę. (na wasze nie szczęście).

Pewnie wielu z was odejdzie ode mnie przez tą decyzję, ale mam nadzieję, że parę osób będzie w głębi swojego serduszka czekało na mnie i na rozdziały.

.
.
.

No więc do zobaczenia, moi drodzy czytelnicy :') 



6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wenka powróci ^^
    Oczywiście czekam i zostaję
    Ps. Czytanie też zawieszasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, czytania nie zawieszam. Rozdział już dawno przeczytany, tylko tak jakoś zapomniałam skomentować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi XD
      Chodziło mi tylko o taki ogół ;3

      Usuń
  3. Będę czekała na powrót.
    Pozdrawiam i wysyłam wenę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala :/ mam nadzieję, że niedługo wena wróci ^^ życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero co tu dotarłam. Wiem co to oznacza brak weny bo mi też chodzi po głowie zawieszenie bloga...
    Pythor: Hańba ci!
    ...ale będę czekać na kolejny rozdział na pewno. Najwyżej przyjdę spóźniona.
    Neuro: Dobrze że ona ma jakieś dobre wytłumaczenie. Twój blog nie jest popularny i...
    Ja: Neuro zamknij się! Tak więc życzę weny!

    OdpowiedzUsuń